معرفی ایرفون sony wf1000xm5

در مقاله زیر همه نکاتی که درباره ایرفون Sony-WF1000XM5 میدانیم و انتظاراتی که از این ابرهدفون سونی انتظار داریم را با هم بررسی کنیم. آیا تمامی شایعات درباره هدفون سونی Sony-WF1000XM5 به حقیقت میپیوندد ؟ در زیر تمامی اطلاعاتی که از این هدفون در دسترس هست را با هم میخوانیم.

 

موفقیت غیرقابل انکار بخش صوتی سونی، در تولید و عرضه دو خانواده محبوب WF و WH از گوشی‌های کاملا بی سیم True Wireless و هدفون‌های دور گوش Over Earاست. وقتی صحبت از کیفیت صدای بالا و قابلیت حذف صداهای اضافه محیطی میشود، ایرفون سونی Sony-WF1000XM4 و قطعا جزو ایرفون‌های پیشرو خواهد بود.

 

با وجود تمامی اخبار و شایعات‌ فراوان در مورد نسخه جدید Sony-WF1000XM5 در وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، این سوال پیش می‌آید که کمپانی بزرگ سونی چه چیز جدیدی را برای جدید ترین عضو خانواده WF در نظر گرفته است؟ در حال حاضر هنوز جای خالی زیادی برای پر کردن وجود دارد، سوالات زیادی نیز هنوز منتظر پاسخ دادن هستند اما می‌توانیم بر اساس شایعات، مدل‌های قبلی و فناوری اختصاصی سونی، پیشبینی‌های بسیار خوب و مطمئنی را برای این مدل در نظر داشته باشیم.

 

همچنین ویژگی‌های زیادی در Sony-WF1000XM4 وجود دارد که مایلیم شاهد بهبود آن در هدفون‌های WF-1000XM5 باشیم. سونی در دو سال گذشته هدفون‌های زیادی عرضه کرده است. از WF-L900 گرفته تا LinkBuds S بسیار به روز شده، سونی همچنان یک نیروگاه قدرتمند تولید در زمینه صدای رده بالا باقی مانده است. سونی هنوز وجود WF-1000XM5 را تایید نکرده است، اما با توجه به محبوبیت WF-1000XM4 و سرعت بسیار بالای پیشرفت تکنولوژی‌ها در زمینه صدا، باید به زودی منتظر معرفی و عرضه نسل جدید این ایرفون محبوب از سونی باشیم.

نوشته قبلی

نکاتی که هنگام شارژ اسپیکر بلوتوثی باید بدانید

نوشته بعدی

معرفی هدفون BOSE Quiet Comfort Ultra

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری