معرفی هدفون BOSE Quiet Comfort Ultra

معرفی هدفون BOSE Quiet Comfort Ultra

کمپانی بوز به عنوان ابداع کننده قابلیت نویزکنسلینگ و یکی از عرضه کننده‌های برتر هدفون‌های رده بالا، همیشه کمترین اطلاعات را از هدفون‌های جدید خود نسبت به دیگر کمپانی‌های پیشرو در این زمینه به بیرون درز میدهد.با توجه به اطلاعات و اخبار موجود از منابع موثق، طرفداران هدفون Bose میتوانند هدفون‌های پرچم‌دار جدیدی را به زودی برای خرید داشته باشند.

 

اخبار افشا شده پیرامون این کمپانی ادعا میکند که هدفون BOSE Quiet Comfort Ultra به زودی به خط تولید جدید اضافه خواهد شد، نسخه‌ای که گفته میشود هدفون پرچمدار در ANC خواهد بود. بوز آمده است تا رقبا را در نویزکنسلینگ چالش بکشاند.

 

متأسفانه، این ممکن است تنها ویژگی مهمی باشد که در مورد هدفون جدید میدانیم. این خبر توسط  Kuba Wojciechowski در توییتر منتشر شده است که معمولاً اطلاعات مربوط به دستگاه‌های اندرویدی آینده را به اشتراک میگذارد. این بار همه چیز در مورد هدفون است، اما خود اعتراف میکند که “در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی در مورد محصول دارند.”

 

چیزی که ما حداقل از آن میدانیم این است که این محصولی است که به نظر میرسد در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. Kuba ادعا میکند که هدفون QuietComfort Ultra دارای نام رمز Lone Starr است، که واقعاً برای هیچ‌کسی خارج از Bose معنای خاصی ندارد. البته ما در حال حاضر Samsung Galaxy S23 Ultra را داریم، در حالی که حتی نام اپل در سال 2022 با Apple Watch Ultra همراه شد.

 

این دو محصول از نام Ultra استفاده میکنند تا نشان دهند که این محصول با کیفیت ترین و با امکانات ترین محصول، در خط تولید شرکت است. بنابراین میتوانیم انتظار داشته باشیم که Bose محصولی شگفت انگیز در تمامی امکانات به خصوص باتری و قابلیت Active Noise Cancelling ارائه دهد.

نوشته قبلی

معرفی ایرفون sony wf1000xm5

نوشته بعدی

5 تا از بهترین هدفون‌های سنهایزر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری